Onze oude tuin, voor Zevenblad zijn intrede deed.


Wij hebben geen grote tuin, maar wel een leuk tuintje met diverse bloeiende planten kunst en beelden.


Met rozen, potten gevuld en een tuinkas.


Ik heb niet echt groene vingers, maar probeer er altijd iets leuks van de maken.
En als alles dan in bloei staat, kan ik daar zo blij mee zijn.


Tot op een dag dat er Zevenblad in ons tuintje zijn intrede deed.


De meeste planten heb ik weg moeten halen, want het Zevenblad stond overal tussen in.


En dat ging echt met tranen in mijn ogen.


Nu hebben we nog een kleine border, waar ik planten heb gezet die zich niet laten verdringen door het Zevenblad.


En er komt een gedeelte met grind (oud grind), waar potten met planten in komen te staan
en nog twee oude Franse tuin stoeltjes


Gelukkig staan de Hosta's in potten.


En elke keer als het Zevenblad nog de kop opsteekt, direct weghalen, zodat de plant op den duur uitput en weg gaat.

Lieve groet,

Loes



You have read this article Tuin with the title Onze oude tuin, voor Zevenblad zijn intrede deed.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2011/08/onze-oude-tuin-voor-zevenblad-zijn.html. Thanks!

No comment for "Onze oude tuin, voor Zevenblad zijn intrede deed."

Post a Comment