Awards.


Ik ben zeer vereerd en vind het heel lief, dat ik gisteren een award heb gekregen.

Nu is het de bedoeling dat ik 5 bloggers uitkies voor een award en dat bracht mij in een moeilijk pakket.
Want....... ik vind alle blogs van bloggers die ik volg of niet volg, mooi, creatief, fantastisch, soms hilarisch en...... ga zo maar door.

Soms val ik in verbazing hoe mooi een foto is gemaakt van een bloem of een paar kommetjes, of moet ik lachen om een tekst, of een traantje wegpink van een verdrietige post en wat mij dan zo opvalt is hoe vele van jullie begaan zijn met de ander en hoe de ander dan zo blij of opgebeurd is door de lieve reacties.

Dus...... heb ik besloten om geen keuze te maken, omdat ik vind dat iedereen een award verdient.

En om deze reden staat dit plaatje op mijn blog met de tekst:

Liever geen awards.





Lieve groet,

Loes


You have read this article Awards with the title Awards.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/02/awards.html. Thanks!

No comment for "Awards."

Post a Comment