Zilver, verzilverd, armeluizilver, verweerd zilver.....


Hoe mooi staat een oude verweerde, verzilverde of armelui zilver tussen de andere oude spulletjes.

In mijn ook oude witgeschilderde buffetkast staat veel oud wit serviesgoed samen met verzilverd.

Twee oude koffiekannen en een suikerstrooier.


Prachtige details.


De pootjes.


De knop van de deksel.


De suikerstrooier, met verweerde dop.


Oh, dit is heel wat anders, misshien zien jullie al wat het voorstelt.
Ik moet het nog schoonmaken en ophangen, voor een prikje gekocht.
Ik ben er super blij mee.


Nu ga ik opschieten, want straks komt mijn schildersmaatje en moeten alle spullen klaarstaan.
Vandaag ga ik een schilderij met een Hortensiabloem afmaken.

Voor iedereen een hele fijne woensdag!

Lieve groet,

Loes

You have read this article Verzilverd with the title Zilver, verzilverd, armeluizilver, verweerd zilver...... You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/02/zilver-verzilverd-armeluizilver.html. Thanks!

No comment for "Zilver, verzilverd, armeluizilver, verweerd zilver....."

Post a Comment