Eén van de eerste elektrische schrijkbouten.



Vandaag is het tutteldag.
Een tutteldag begint met een luie ochtend, heerlijk op het gemakje koffie drinken, even de knop van de wasmachine aanzetten (want dat gaat gewoon door, ondanks een tutteldag) en dan nadenken wat er vandaag op mijn denkbeeldige lijstje staat.
Eerlijk gezegd was het lijstje vandaag nergens te vinden ha ha.....

 Nu kwam in mijn gedachten dat ik vorige week al had gezocht naar een oud strijkboutje, deze had ik met andere spullen ingepakt en in de schuur gezet. Na een paar zoek pogingen had ik hem nog niet gevonden.
De gedachten om weer de schuur in te gaan (waar het behoorlijk koud is brrrrrrrrrr) trok mij niet zo aan.
Maar het idee dat ik het nog niet had gevonden, nog minder.
Dus, jas en bondlaarzen aangetrokken en op zoek naar de oude strijkbout en ja hoor, onder in een oude vuilnisbak vond ik hem.

Het is één van de eerste elektrische strijkbouten die op de markt is gekomen.



Vorig jaar in de Kringloopwinkel kwam mijn man met het strijkboutje aanlopen.
Kijk, zei hij, als je wat ouds zoekt heb ik het voor je gevonden.

Waar zet je nu een oude strijkbout neer, in de huiskamer?
Kan, maar ik heb gekozen voor de keuken op het kleine kastje samen met andere oude spulletjes.



Zet ik het hier, of daar of.......
Daar is ook leuk, of hier bij de oude puddingschaal.


Ah, de oude koffiemolen steekt mooi af op een witte achtergrond.


De aardappelbak,  (geen oudje hoor), ook leuk met een plantje erin.


En zo tuttelen we maar een eind weg.
Nu heb ik zo'n dag niet vaak, maar na een drukke tijd dan is het heerlijk om eens zo'n dagje te hebben.

Hebben jullie ook wel eens een tutteldag (of hoe je het noemen wilt)?
.

Lieve groet,

Loes




You have read this article Keuken with the title Eén van de eerste elektrische schrijkbouten.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/02/een-van-de-eerste-elektrische.html. Thanks!

No comment for "Eén van de eerste elektrische schrijkbouten."

Post a Comment