Een hele grote Kraai of Raaf?



Toen ik morgens vroeg de tuin inliep werd mijn aandacht getrokken door iets heel groots en zwart in de boom achter onze tuin. Vol verbazing en gelukkig nog snel reagerend naar binnen gelopen om mijn fototoestel te pakken.
Omdat ik geen vogelkenner ben vraag ik mij af, is dit een grote Kraai of Raaf?


De vogel was totaal niet onder de indruk van mijn persoon met fototoestel in de aanslag en bleef rustig zitten/poseren, zodat ik deze foto kon maken.
Naderhand vloog hij weg en kon je het geluid van zijn wapperende vleugels horen.





Of je nu op vakantie gaat of thuis bent, 

een hele fijne week!








You have read this article Natuur with the title Een hele grote Kraai of Raaf?. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/07/een-hele-grote-kraai-of-raaf.html. Thanks!

No comment for "Een hele grote Kraai of Raaf?"

Post a Comment