Een tas van vilt en de Oliepalm.






Vorig jaar zag ik hem hangen, een tas van vilt met bloemen voor een schappelijk prijsje van 198 eurocent en..... ook nog in mijn favoriete kleuren. Zo'n leuk exemplaar komt altijd wel van pas, voor nu hangt hij in mijn werkkamer met kleine stukjes stof en kant.





Iedereen bedank voor het denk en zoekwerk i.v.m. de Afrikaanse vrucht van mijn vorige post.
Ger van Hoorndesovervloeds heeft de naam van de boom waar de vrucht aangroeit gevonden, het is een gedroogde kolf van palmolie vruchtjes: Oliepalm (Elaeis Quineensis).
Bedankt Ger!



Foto van het internet.

Foto van het internet.


Het weekend is al bijna weer voorbij, de komende week wordt een drukke maar ook gezellige week, een etentje met vriendinnen, ziekenhuis bezoekjes met mijn man (daar maken we altijd een gezellige afsluiter van met koffie en gebak), een schilder dag met mijn schildersmaatje, icoon schrijven en..... voor we het weten...... zitten we weer aan het einde van volgende week.
Nu gaan we nog even van de zondag genieten.


Allemaal een hele fijne week!!!


Lieve groet,



Loes






You have read this article Decoratie with the title Een tas van vilt en de Oliepalm.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/10/een-tas-van-vilt-en-de-oliepalm.html. Thanks!

No comment for "Een tas van vilt en de Oliepalm."

Post a Comment