Spam via mijn blog in mijn mailbox!



Lieve allemaal,
De laatste tijd heb ik last van veel anonieme berichten vanaf mijn blog.
Het regent troep mijn mailbox van de kpn binnen (dit zie je niet op de reacties van een post), ze kiezen een post van dit blog en daarmee krijg ik van allerlei reclame naar mij toegestuurd.
Weet iemand hoe ik dit tegen kan gaan!!!

Alvast mijn dank!!!

-------------------------------------------------------------





Op de salontafel een gezellig herfst decoratie gemaakt.





Ik wens jullie een hele fijne, en als het even kan, een zonnige week toe!!!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Herfst with the title Spam via mijn blog in mijn mailbox!. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/10/spam-via-mijn-blog-in-mijn-mailbox.html. Thanks!

No comment for "Spam via mijn blog in mijn mailbox!"

Post a Comment