Bloemen uit de tuin.



Ik ben gisteren aan het knippen geweest in de tuin, verschillende soorten Hortensia's sieren het huis.
In de slaapkamer heb ik in een zinken kan een paar bloemen van de Hortensia Annebel gezet. De bloemen beginnen al bruin te worden, dat geeft een leuk effect aan het geheel en in plaats van een spiegel, heb ik een schilderij opgehangen.



Hierbij wil ik Ingrid van HomeLiveSityle   en Walter hartelijk bedanken voor hun tips, ik heb het direct veranderd bij instellingen/berichten en als het echt niet helpt dan volg ik de de tip van Walter van http://waltersfotos.blogspot.nl/ op, om toch de moderator aan te zetten.

Vandaag een groot deel van de achtertuin weer netjes gemaakt, geschoffeld, geveegd en voor het eerst de Buxussen gesnoeid, moet eerlijk bekennen dat ik daar een beetje tegen opzag, maar het is mij aardig gelukt. Het weer heeft goed meegewerkt en toen ik klaar was ging de zon ook nog schijnen.


Lieve groet,


Loes



You have read this article Bloemen / Decoratie with the title Bloemen uit de tuin.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/10/bloemen-uit-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Bloemen uit de tuin."

Post a Comment