Een ruwe stoere pot.





Zo langzamerhand is iedereen terug van vakantie en begint het gewone leven weer haar plaats in te nemen. Gisteren kwam mijn vriendin langs, zij en haar man waren vier weken met de tent weggeweest naar Italië. Ook mijn schildersmaatje kwam weer van een lange vakantie terug, gezellig onder het genot van koffie en thee met wat lekkers erbij werden de vakantie verhalen verteld.
Maar...... er werd ook geschilderd, een nieuw doek stond op de ezel en ik dacht dat het leuk zal zijn een grove pot te schilderen. Na alle mooie tips van Monica van Het Moonhuis om een pot er stoer uit te laten zien met muurvuller, ben ik een grove pot aan het schilderen met olieverf.
De eerste opzet is gedaan, de verf laat ik eerst wat drogen om er weer overheen te gaan, zodat het echt een ruwe stoere pot gaat worden.


De herfst heeft duidelijk haar intrede gedaan, vanmorgen vroeg is hier een behoorlijke plensbui gevallen, gepaard met onweer en bliksem. Nu is het al weer een stuk lichter aan het worden en als ik de weerberichten mag geloven komt vanmiddag het zonnetje ook nog te voorschijn.


Ik wens jullie een heel gezellig en fijn weekend toe!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Schilderen with the title Een ruwe stoere pot.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/10/een-ruwe-stoere-pot.html. Thanks!

No comment for "Een ruwe stoere pot."

Post a Comment