Het jaar 2013 bijna voorbij.








Alweer bijna een blogjaar voorbij, een blogjaar waar ik nieuwe ideeën, prachtige foto's voorbij heb zien komen. Ook een blogjaar waar ik naast vrolijke posten ook hele verdrietige heb gelezen, waarbij ik wel eens een traantje moest wegpinken.

Een blogjaar waar ik heb kunnen lezen hoe bloggers elkaar ondersteunden, een opkikker gaven en vooral meeleefden met het verdriet van anderen.

Bloggen is niet alleen maar plaatjes laten zien van een tafel of bloempot die is aangeschaft of heel creatief is omgetoverd naar een prachtig uniek exemplaar. 
Nee..... bloggen is veel meer dan dat.


Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle fijne, leuke, gezellige en vooral lieve reacties van het afgelopen jaar.


Iedereen

* een goede gezondheid

*  omgeven worden door veel warmte en liefde 

*  een super gezellig nieuw blogjaar

en

God's Zegen

voor

2014




Lieve groet,


Loes



You have read this article Kerst with the title Het jaar 2013 bijna voorbij.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/12/het-jaar-2013-bijna-voorbij.html. Thanks!

No comment for "Het jaar 2013 bijna voorbij."

Post a Comment