Kerstklokken.





De dagen vliegen om, verjaardagen, knutseldagen, schildersdagen, alle soorten dagen komen voorbij, wel heel gezellig natuurlijk.
Voor het weekend staat geplant: een guirlande maken, kerstkaarten schrijven, grijze kaarsen kopen. Eind volgende week maak ik weer samen met mijn vriendin een kerstkrans en kerststuk voor binnen en ik wilde graag een grote kerstkrans voor buiten op de schuur maken, alleen is er hier in de buurt geen grote strokrans te koop, totdat ik vanmiddag deze grote krans tegen het lijf liep. Samen met de kerstklokken aan de schuur gehangen, het witte lint vond ik best wel leuk staan en heb ik zo gelaten, mocht het buiten een beetje smoezelig worden kan ik er altijd nog een strik van touw omheen doen.
Als de feestdagen voorbij zijn haal ik de takken van de krans en bewaar de strokrans tot volgend jaar om er zelf weer wat leuks van te maken.



Het is het laatste jaar dat mijn zoon nog thuis woont met de kerst, volgende week dinsdag gaat hij samen met zijn vriendin het koopcontract van hun nieuwe appartement ondertekenen.
Voor mij zal dit best wel even wennen zijn, eerst mijn dochter en nu mijn zoon het huis uit.
Daarom..... voor dit jaar nog een grote kerstboom met oude en nieuwe ballen, huisjes, vogeltjes en lichtjes in de kleuren wit, zilver en bruin.







Een heel fijn weekend!!!


Lieve groet,



Loes






You have read this article Kerst with the title Kerstklokken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/12/kerstklokken.html. Thanks!

No comment for "Kerstklokken."

Post a Comment