Stoere?





Afgelopen zaterdag prachtig weer, dus op de fiets gestapt en heerlijk genoten van mijn ritje in de zon, langs de dijk en door het park. Met een grote omweg fiets ik dan naar de Kringloopwinkel om daar even rond te scharrelen. Mijn oog viel op een grove van hout attribuut waarvan ik niet direct kon bedenken waar om wat voor voorwerp het gaat.
Het is behoorlijk van zwaar hout en aan de binnenkant is het zwart en er zit een gaatje in.
Het zwarte is er ingebrand en doorgebrand zo aan het gaatje te zien, volgens mij is het een schep geweest voor hete kolen, misschien om een bedpan te verwarmen.
Als jullie denken dat het wat anders is hoor ik het graag.








Het meubel waar de houten schep ligt daar gaat de volgende post over.

Voor nu wens ik jullie allemaal een heel gezellig uiteinde en een goed begin.

Hebben jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar?



Lieve groet,


Loes





You have read this article Decoratie with the title Stoere?. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/12/stoere.html. Thanks!

No comment for "Stoere?"

Post a Comment