Een afgeknakt steeltje van de Geranium en geen Clematis maar een Blauwe Regen.




Gisteren met het planten van de Geraniums brak er een steeltje af, je kunt het weggooien maar bij ons krijgt het nog een tweede leven zoals nu in de kleine gieter.
Op de tuintafel staan diverse grijze spulletjes als decoratie en door het groen en roze van de Geranium krijgt het grijze grijs een mooie uitstraling.



Eén steeltje van de Geranium, wat een schoonheid!



Nu heb ik toch bijna drie jaar gedacht dat ik bij de schuur een Clematis had geplant en helemaal blij dat er eindelijk één knop aan zat. Vanmiddag maar eens gaan kijken of de knop al aan het uitkomen was.
Tot mijn grote verbazing zag ik dat het helemaal geen knop van de Clematis is maar van een Blauwe Regen.
Nu weet ik toch zeker dat ik een paar jaar geleden een Clematis heb geplant in de tuin, deze is dus nergens te bekennen. Meestal als ik iets pas heb geplant laat ik kaartje erbij hangen, zodat ik het jaar erop kan zien waar de nieuwe aanplant staat.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik blij ben met de ontdekking van de Blauwe Regen, want als deze net zo mooi wordt als bij de buren aan de overkant............





Nu op zoek naar de Clematis!


Lieve groet,

Loes






You have read this article Tuin with the title Een afgeknakt steeltje van de Geranium en geen Clematis maar een Blauwe Regen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/06/een-afgeknakt-steeltje-van-de-geranium.html. Thanks!

No comment for "Een afgeknakt steeltje van de Geranium en geen Clematis maar een Blauwe Regen."

Post a Comment