Fleur en kleur op woensdag.



Vorige week zag ik dit Dagboek in de Wereldwinkel liggen, het heeft een prachtige blauwe kaft met een mooie afbeelding.
Wie wel eens het tijdschrift Happinez heeft gelezen weet dat hierin kleuren de hoofdtoon voeren.
Het is een dagboek met allerlei anekdoten, verzen en (zoals ik het noem) wijze raden.
 Nu schrijf ik niet elke dag in een dagboek, maar sommige herinneringen, een mooie foto, een ansichtkaart  wil ik graag bewaren.
Eerst heb ik dat in agenda's geschreven en bewaard, nu gebruik ik een notitie boek met een mooie kaft.



Kijk toch eens hoe prachtig deze bladzijde is.


Het dagboek zelf doorlezen is al heel leuk.


Mooie tekeningen en teksten.



De Pioenroos die ik erbij heb gelegd, hangt te drogen in de keuken en zo te zien begint het al wat te worden.


Wil je meer prachtige creaties van Fleur en Kleur zien, ga dan naar

Veronique van een 'Sneller kloppend hart'.


Tip!

Een tip die ik heb gelezen bij iemand op de blog, volgens mij was het een tip van haar moeder
(sorry, weet niet meer bij wie).
Als de Pioenrozen niet in de vaas willen uitkomen doe dan een beetje suiker in het water, ik heb vanmorgen de Pioenrozen een stukje afgeknipt en in schoon water gedaan met een beetje (riet) suiker.

Hier het resultaat na een paar uur!



Hartelijke bedankt tipgeefster!



Lieve groet,

Loes





You have read this article Fleur en kleur op woensdag with the title Fleur en kleur op woensdag.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/06/fleur-en-kleur-op-woensdag.html. Thanks!

No comment for "Fleur en kleur op woensdag."

Post a Comment