Het derde pronkstuk van de Kringloopwinkel.



Als eerste wil ik Ger van 'Hoorn des Overvloeds' hartelijk bedanken voor haar mooie uitleg over de vorige post, het tweede pronkstuk, de oude pot.
Dank je Ger voor je prachtige uitleg, zo komen we nog eens te weten waar de mooie tweedehands spullen vandaan komen.

Het derde pronkstuk is een emaillen licht grijze koffiepot zonder deksel.


Helaas, de deksel was niet aanwezig, maar voor 150 eurocentjes mocht ik hem kopen.


Een eenvoudige strakke stijl, met een handvat van bakeliet.


Kan als bloemenvaas worden gebruikt, ziet er van binnen nog goed uit.


Helemaal super om mee te decoreren.



Voor nieuwe pronkstukken met ik weer even een bezoekje brengen aan de Kringloopwinkel, maar dat wil niet zeggen dat het elke keer prijs is, want soms zie ik helemaal niets wat ik mooi vind.

Lieve allemaal, hier schijnt het zonnetje en ik hoop van harte bij jullie ook.

Ik wens jullie een hele fijne zonnige week toe.



Lieve groet,

Loes




You have read this article Decoratie with the title Het derde pronkstuk van de Kringloopwinkel.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/06/het-derde-pronkstuk-van-de.html. Thanks!

No comment for "Het derde pronkstuk van de Kringloopwinkel."

Post a Comment