Gezellig druk.





Je hebt wel eens van die weken dat hoe je het ook probeert om het rustig te houden, je het gewoon druk hebt, zo gaat het hier de laatste 2 weken. Tussen ziekenhuis bezoeken met mijn man staan er andere afspraken op de agenda, moet wel eerlijk bekennen dat het leuke afspraken zijn.
Herfstkrans maken met vriendin, etentje samen met mijn dochter, iconen schrijven, naar een gezellig feestje, tussendoor nog even mijn werkkamer veranderen zodat mijn leesstoel een mooi plekje krijgt en dan nog de gewone dagelijkse bezigheden.
Mopperen, nee hoor! Soms gaat het gewoon zo dat alle afspraken vlak achter elkaar vallen.
Vandaag komt mijn schildersmaatje en ga ik weer verder met het nieuwe schilderij waar ik vorige week aan begonnen ben.




We zitten nu op half november en ik zie nu al weer overal kerstspullen voorbij komen, zijn jullie al bezig met de voorbereidingen voor de kerst?


Fijne halve week allemaal!


Lieve groet,


Loes





You have read this article Schilderen with the title Gezellig druk.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/11/gezellig-druk.html. Thanks!

No comment for "Gezellig druk."

Post a Comment