Leuke vondst bij de Kringloopwinkel.





Afgelopen maandag naar de Kringloopwinkel om te kijken voor manden en schalen voor de kerstversiering, samen met mijn vriendin even snuffelen tussen alle oude spullen, helaas was er weinig leuks te koop naar onze smaak. 
 Mijn vriendin had een klein leeuwenkop schaaltje voor de kruidenboter en een klein plukmandje en ikzelf liep tegen dit kleine paardje van ijzer.
Nu heb ik met mijzelf afgesproken geen overbodige spullen meer in huis (ben nog steeds bezig met opruimen en wegdoen), maar dit kleine paardje ongeveer 10 x 12 cm mag er nog wel bij en zeker ook een leuk schildersobject.



Na vanochtend rustig aan te hebben gedaan, ga ik straks aan de slag met voorbereidingen voor morgen, want morgenavond schuiven er 9 vrienden bij ons aan tafel aan, voor het diner die de naam draagt 'Het Europa Diner'.
Het diner bestaat uit diverse gerechten uit Frankrijk, Spanje, Italiƫ en Nederland.
Op een paar dingen na (die ik graag vers koop) zijn alle boodschappen in huis. Vandaag worden de tafels klaargezet en versiert en begin ik vast aan de voorbereiding van een paar gerechten.


Nu ga ik hard aan de slag en wens jullie alvast:


een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes





You have read this article Decoratie with the title Leuke vondst bij de Kringloopwinkel.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/11/leuke-vondst-bij-de-kringloopwinkel.html. Thanks!

No comment for "Leuke vondst bij de Kringloopwinkel."

Post a Comment