Uitslag testen.





De neurologische onderzoeken van vorig jaar lieten zien dat mijn man Parkinsonisme heeft, deeltjes in de hersenen werken niet meer, zijn op een of andere manier stuk gegaan.

Gisteren een afspraak bij de psycholoog, de uitslag van de psychologische testen waren binnen en tot onze grote schrik kregen we te horen dat mijn man de ziekte van Alzheimer heeft, of anders gezegd:
mijn man is een jong dementerende.

*********************

Het werd stil,
even niet weten wat te zeggen,
gewoon uit het veld geslagen

Ik keek naar hem, hij zei niets,
hij keek, gewoon...
En toen.... naar huis,
het is vastgesteld, het is bekend

Thuis gekomen zei ik:
lieverd, het is 4 uur, wel een beetje vroeg
maar heb zin in een glaasje wijn?
En mijn man zei: ha... lekker schat, daar is
voor vandaag niet te vroeg voor.


Het leven gaat door en natuurlijk moeten we beiden en samen dit verwerken, maar we willen de tijd dat het nog kan, van elkaar en van de mooie dingen genieten.


Het zonnetje schijnt en als ik de weerberichten mag geloven, morgen ook.
Heerlijk naar buiten, wandelen in het park dat op een steenworp afstand van ons huis ligt.


Allemaal, een heel fijn en zonnig weekend.


Lieve groet,


Loes



You have read this article with the title Uitslag testen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/11/uitslag-testen.html. Thanks!

No comment for "Uitslag testen."

Post a Comment