Nieuwe lamp voor de schildershoek.





In mijn schildershoekje stond een vloerlamp, niet erg handig en nam behoorlijk wat ruimte in, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere lamp. Een lamp met klem had ik al geprobeerd, maar de klem ging maar net aan om de plank en daarbij moet je een behoorlijke kracht hebben om de klem in te knijpen, even verzetten was er niet bij.
Tot dat ik deze lamp zag, niet met een klem maar een schroef, makkelijk te verzetten en je kunt hem alle kanten ombuigen en...... ziet er stoer uit met ijzer en hout.
Dit is niet de lamp voor te schilderen daar heb ik een daglicht lamp voor, deze lamp is echt om de hoek te verlichten.








Nieuwe volgers, hartelijke welkom!


Allemaal een heel fijn weekend!!!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Lampen with the title Nieuwe lamp voor de schildershoek.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/11/nieuwe-lamp-voor-de-schildershoek.html. Thanks!

No comment for "Nieuwe lamp voor de schildershoek."

Post a Comment