Landelijke decoratie.



Op het internet zie je veel landelijke decoratie staan, maar dan is het nog de vraag hoe alles er in werkelijkheid uitziet. Gisteren had ik de kans om alles van dichtbij te bewonderen en ik moet zeggen: het zag er mooi uit en....... sommige artikelen waren behoorlijk afgeprijsd, waaronder deze stenen pot met deksel 30 cm hoog en 22 cm breed, zonder de deksel gemeten.
Kannen, vazen, potten en dergelijke gebruik ik voor decoratie in huis, maar ook om een composities te maken voor een schilderij.
Voor decoratie in de pot heb ik een bloem van de Hortensia afgeknipt, deze begint al behoorlijk te verkleuren naar zoals men dat noemt: poeder roze.








Mijn dochter studeert Rechten en heeft heel hard gewerkt voor haar tentamens, ze gaat door naar het tweede jaar!

Gefeliciteerd lieverd! 

Nu de temperatuur behoorlijk is gezakt, is de slow motion tijd weer voorbij en ben ik weer heerlijk aan de gang met van alles en nog wat.


Lieve groet,


Loes




You have read this article Decoratie / Uit eigen tuin with the title Landelijke decoratie.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/08/landelijke-decoratie.html. Thanks!

No comment for "Landelijke decoratie."

Post a Comment