Wilde perziken.




Wilde perziken met hun zachte fluwelige schil.
Je kunt ze niet te lang laten liggen, voor dat je het weet zijn ze overrijp.
Daar krijgen ze hier dan ook weinig de kans toe.... ze smaken heerlijk!






Voor mijn schilderwerk maak ik foto's van allerlei attributen, bloemen, fruit. landschap enz..
De ene keer maak ik een schilderij van een zelfgemaakte (of een deel van een) foto, de andere keer van een compositie die ik zelf heb samengesteld. 
Sommige foto's laat ik afdrukken en gaan dan in een map, weer andere gaan in het archief (extern geheugen).

Zo kan ik in de winter een schilderij maken van een in de zomer gemaakte foto van een zonnebloem.

Natuurlijk moet ik wel de inspiratie hebben om een schilderij van een bepaald onderwerp te schilderen.


Geniet van deze mooie dag!





You have read this article Foto's with the title Wilde perziken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/08/wilde-perziken.html. Thanks!

No comment for "Wilde perziken."

Post a Comment