Nieuwe schutting en planten in de tuin.






Gisteren middag wat Viooltjes en Vergeet-me-nietjes gekocht, eerst wilde ik daarmee wachten omdat de komende week aan de tuin gewerkt gaat worden, maar ik kon het niet laten om vast één stukje van de tuin gezellig te maken. Want.... mocht het mooi weer worden, kunnen we toch genieten van een paar plantjes op de tafel.


In het fonteintje aan de schutting heb ik Vergeet-mij=nietjes en witte Viooltjes gezet,


De vogeltjes heb ik voor zolang op de kaarsen standaards gezet, 
zo hebben ze uitzicht over de tuin.


Wat een rommelige boel lijkt het nu, de Buxussen staan te wachten om in de grond te worden gezet maar eerst worden er planten uitgehaald en komt er een nieuwe schutting. De Bamboe aan het einde van de tuin laten we staan, zo wordt het een diversiteit aan groen blijvende planten en struiken.


Ohh...... deze jongeman trekt zich weinig aan van al het drukke gedoe in de tuin, in de ochtend na de wandeling is het vaste prik om nog een tukkie te doen, dit keer op de bank.



Nu ga ik snel weer aan de slag, want straks komt de tuinman om onder het genot van een kopje koffie, een planning voor volgende week te maken, en daarna komt mijn schildersmaatje.


Voor iedereen een heel fijn, gezellig en zonnig weekend!


Lieve groet,


Loes







You have read this article Tuin with the title Nieuwe schutting en planten in de tuin.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/04/nieuwe-schutting-en-planten-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Nieuwe schutting en planten in de tuin."

Post a Comment