Prachtige tulpen.




Voor de paasdagen had ik witte tulpen gekocht, deze zijn zo mooi gaan bloeien.
Prachtig wit, gekruld met groene nerven en omdat ik denk dat vandaag de laatste dag is dat ze in vol ornaat in de vaas staan, heb ik er snel een paar foto's van gemaakt.




Afgelopen dagen weer twee kasten en de schuur nagekeken en er stonden weer heel wat spullen voor de kringloopwinkel. Een afspraak gemaakt en vanmorgen stonden twee jongemannen voor de deur om de spullen op te halen, zo dat ruimt en lucht lekker op zeg!
Nu nog achter de schuiven op de zolder, volgens mij kan de helft zeker weg.
Ik weet niet hoe dat bij jullie voelt, maar ik krijg er echt de kriebels van als er zoveel spullen in huis staan.
Ooit heb ik gehoord, als je iets twee jaar lang niet gebruikt of draagt, dan zal je het nooit meer gebruiken of dragen. Nou..... dat hebben ze niet tegen dovenmans oren gezegd.

 Het was een korte week en morgen staat het weekend al weer voor de deur. Als ik de weerberichten mag geloven gaat de temperatuur ietsje omhoog, dus de goeie kant op.

Alvast een heel fijn weekend!

Lieve groet,

Loes




You have read this article Bloemen / Kringloopwinkel / Opruimen with the title Prachtige tulpen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/04/prachtige-tulpen.html. Thanks!

No comment for "Prachtige tulpen."

Post a Comment