Oud theeblik?





Afgelopen dagen druk aan de gang geweest om alle spullen in de tuin weg te halen of aan de kant te zetten. Het tuinkast/rek is naar de buurvrouw verderop gegaan, ze was er behoorlijk mee in haar sas. 

Vandaag is er begonnen aan de linkerkant van de tuin, alle struiken zijn weggehaald en dat was een behoorlijke klus want deze stonden er al jaren en hadden behoorlijke stammen en wortels gekregen.

Vanmiddag naar de bouwmarkt lampjes voor op de schutting gekocht. Vlak bij de bouwmarkt is de Kringloopwinkel en ik kon het niet laten om even naar binnen te wippen.
Eerlijk gezegd zag ik niet veel bijzonders, totdat ik vlak bij de uitgang dit blik op de grond zag staan.
Een zwart groot blik (hoog 23cm, diep 23cm, breed 30cm) met een handvat en ophanghaak en een afbeelding erop geschilderd. Volgens mij is het een groot theeblik, misschien wel uit een winkel vandaan.
Het blik ziet er goed gebruikt, een beetje gehavend en stoer uit, hier kan ik zeker wel mee uit de voeten, zoals voor mijn kleine schildersspullen zoals borstels, sponsjes, papierklemmen enz.....






Morgen gaat het een mooie zonnige dag worden, echt tuinwerk weer!


Lieve groet,


Loes





You have read this article Decoratie with the title Oud theeblik?. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2013/04/oud-theeblik.html. Thanks!

No comment for "Oud theeblik?"

Post a Comment