Een invasie van slakken in de tuin.


ALS EERSTE WIL IK ALLE NIEUWE VOLGERS HARTELIJK EN WARM WELKOM HETEN.

Vandaag had ik een eerste post over een nieuw schilderij, deze had ik per abuis op de blog Maison Louise gezet, maar moest op de blog Paintings by Louise.
Als je een bericht overzet naar een andere blog, gaan de reacties helaas niet mee.
Er waren 5 dames die hebben gereageerd op de post, dames hartelijk dank voor jullie lieve reactie!

Slakken!

Een beetje regen en het lijkt wel een invasie van slakken.
Ik ben maar gestopt met tellen, het zijn er zoveel.

Ik ga maar eens kijken hoe ik op een diervriendelijke manier minder slakken in de tuin op visite krijg.
Hebben jullie een suggestie?



Een hele fijne donderdag!

Lieve groet,

Loes



You have read this article Tuin with the title Een invasie van slakken in de tuin.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/een-invasie-van-slakken-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Een invasie van slakken in de tuin."

Post a Comment