Planten en kruiden in de keuken.



Oude spullen in de keuken vind ik gewoon gezellig staan, maar zonder een plantje of kruid blijft het een kale boel. In de oude schaal staat Basilicum, hij groeit nogal weelderig.


Eén steel staat recht overeind, dapper hoor!


Kindje op moeder's schoot vind ik ook zo'n mooi plantje.


Knus tussen de keuken spullen en eieren.


Planten met bloemen dat hoeft voor mij niet echt, maar gewoon wat groen maakt dat de keuken meer leeft.

Zaterdag ga ik op zoek naar andere kruiden en de Citroengeranium, deze heb ik zomers altijd voor het raam in de huiskamer staan.
Ze staan zo leuk en hebben nog een andere functie, ze houden de muggen op een afstand.

Het is al weer donderdag, het lijkt wel of de dagen voorbij vliegen.
Het weekend ga ik een klein kastje en een oude lijst schilderen.
Twee nieuwe lampen ophalen en het schilderij van de zonnebloem wordt boven de bank gehangen.

Natuurlijk laat ik dit allemaal aan jullie zien, maar voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend en hopelijk met een beetje mooier weer dan vandaag.


Lieve groet,

Loes



You have read this article Keuken with the title Planten en kruiden in de keuken.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/planten-en-kruiden-in-de-keuken.html. Thanks!

No comment for "Planten en kruiden in de keuken."

Post a Comment