Moeders mooiste.


Mijn kleine schat Dino is gisteren middag naar de Trimsalon geweest, voor op de fiets in de mand met zijn neus in de wind, dat vind hij heerlijk.


Helemaal super vertroeteld, in het bad geweest, geknipt en geföhnd. 


Toen ik hem ophaalde, heb ik hem helemaal de hemel in geprezen, omdat hij er zo mooi uitziet.
Oh, wat ziet mijn kind er prachtig uit!!!! En nog vele andere kreten van verbazing. 


Toch wel erg vermoeiend zo'n middagje in de trimsalon en dan nog wachten op het beloofde koekje.


Duurde wel erg lang voordat de koektrommel tevoorschijn kwam.


Dino wordt in september 13 jaar, het is een heerlijk eigenwijs hondje waar ik mee kan lezen en schrijven. Toen hij 8 weken was heb ik hem mee naar huis genomen en ik hoop dat hij nog een paar jaartjes bij ons blijft.

Volgens de weerberichten wordt het een dag vol met zon!

Lieve groet,

Loes





You have read this article Huisdieren with the title Moeders mooiste.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/moeders-mooiste.html. Thanks!

No comment for "Moeders mooiste."

Post a Comment