Gekruid brood bij de soep.


Afgelopen zaterdag was mijn man jarig en dat hebben we samen met de kinderen gevierd,
we zijn gezellig naar het Wok restaurant geweest.
Er staat te kies en te keur aan eten en om niet mijzelf helemaal rond te eten nam ik kleine beetjes op mijn bord, als hoofdgerecht heb ik een assortiment aan groente voor mij door de kok laten wokken en als dessert  fruit met een toefje slagroom, maar desalniettemin eet je toch meer dan normaal. Dit wetende heb ik de 1e Pinksterdag verse soep gemaakt en een overheerlijk gekruid brood van de warme bakker, met daarbij een een soort pesto.
Het kruiden brood is verpakt in bakpapier met een touwtje eromheen, het lijkt wel een brocante brood.


Het brood blijft lang vers en zacht.


Op een oude schaal met de pesto in het midden.


Wat is het toch leuk om je oude opgespaarde servies te gebruiken.



Een heerlijke verse groente/tomaten soep.


 Gewoon gezond en lekker eten.


Geen poespas eromheen, schaal en kommen op de tuintafel.


Lieve groet,

Loes







You have read this article Koken with the title Gekruid brood bij de soep.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/gekruid-brood-bij-de-soep.html. Thanks!

No comment for "Gekruid brood bij de soep."

Post a Comment