Kruik


Vanmorgen had ik voor onze Luca een afspraak bij de honden kapsalon en deze ligt naast de Kringloopwinkel. Nou ja, jullie raden het al, kon het niet laten om even naar binnen te gaan en niet zonder succes.
Mijn oog viel op een leuke oude wit/grijze kruik.
Heel leuk natuurlijk maar ik was samen met Luca lopend gekomen, een wandeling met stevige pas van bijna een uur en ik moest nog terug lopen en dan nu met een behoorlijk zware kruik.
Ik had mijn rugtas bij me en met veel duwen en trekken kon de kruik in de tas, dat is altijd beter om hem mee te sjouwen aan je hand.
Ik vond hem veel te leuk om hem te laten staan, kijk maar....




Na de Kringloopwinkel moest ik nog in de buurt wat andere boodschappen doen en al lopend begon mijn  mobiel te rinkelen, het was mijn zoon.
Hoi ma, ik kom jou en Luca wel even ophalen straks, nou daar was ik ontzettend blij mee.
Later, toen hij mij zag met een grote bult op mijn rug, begon hij te lachen en zei: ik had al zo'n voorgevoel, mijn moeder in de buurt van de Kringloopwinkel.
Ik moet toch wel eerlijk bekennen dat ik blij was dat mijn zoon mij, Luca en de bult op mijn rug op kwam ophalen.
Voor mij was de kruik zeker de moeite waard om me te nemen.

Allemaal een hele fijne week!

Lieve groet,

Loes


You have read this article Decoratie with the title Kruik. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/kruik.html. Thanks!

No comment for "Kruik"

Post a Comment