Rust en ruimte



Vanmorgen druk in de weer geweest met spullen in de schuur te zetten.
Wat te veel of te vol maakte in de kamer heb ik in een grote doos gedaan.
Mooi oude spullen komen tot hun recht als je ze ook daadwerkelijk kunt zien, is mijn gedachten gang.
En eerlijk gezegd hou ik van rust en ruimte om mij heen.

Op de eetkamer tafel staat een ijzeren vaas (krans met mos en tak van de paasdagen, kan nog wel even)
en de schaal met een dadeltak.
Zelfs alleen de schaal met dadeltak zal mooi staan, als een stilleven.





Aan de witte eettafel staan stoelen in de kleur taupe, die samen met de bruine spullen op tafel een warme sfeer uitstralen.

Het lijkt mij ook mooi in de ijzeren vaas een hangplant te doen.
Daar gaan ik morgen maar eens voor kijken.

Lieve groet,

Loes


You have read this article Decoratie with the title Rust en ruimte. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/05/rust-en-ruimte.html. Thanks!

No comment for "Rust en ruimte"

Post a Comment