Alle kleine klusjes zijn gedaan.





Zaterdag zijn alle kleine klusjes gedaan, zolderkamer zoals haken ophangen voor embrasses in de woonkamer en werkkamer, gordijnrailsen enz.... verlichting aan de schuur gehangen en aangesloten en als laatste de fontein aan de schutting opgehangen.
De plantjes voor de oude fontein had ik al staan, natuurlijk meteen erin gedaan.

Wat staat hij prachtig aan de schutting.









Verder zijn de maten opgenomen van de vensterbank, open kast keuken, open kast huiskamer en twee planken voor in het toilet, dit alles wordt gemaakt van gebruikt steigerhout en als alles naar wens gaat wordt  het week geplaatst.

De kasten die ik verkocht heb op MP zijn opgehaald, wat een ruimte!

Straks ga ik met de snoeischaar door de tuin, want morgen ga ik gezellig met mijn vriendin herfstkransen maken.


Allemaal een hele fijne week!


Lieve groet,


Loes





You have read this article Klussen with the title Alle kleine klusjes zijn gedaan.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/alle-kleine-klusjes-zijn-gedaan.html. Thanks!

No comment for "Alle kleine klusjes zijn gedaan."

Post a Comment