Wijntafel.




In een hoek van de huiskamer staat een prachtige wijntafel, onze nieuwe gebruikte aanwinst.
Samen met de oude spiegel, ik ben er helemaal mee in mijn element.
Omdat ik graag rust en ruimte wil creëren in de huiskamer, ligt er bij de lamp een gewei en een dadeltak op de tafel en dat is genoeg.
In het begin was ik best wel geneigd om van alles en nog wat neer te zetten, dus weer spullen weggehaald.
Het snoer van de stekker heb ik geprobeerd weg te moffelen, dat is niet helemaal gelukt.




Vandaag een dag voor ontspanning, het schilderij waar ik mee bezig was, staat klaar om afgemaakt te worden.




Hopelijk is dit het laatste weekend dat het laatste traject (de slaapkamer) wordt afgemaakt.
In de huiskamer en keuken worden nog planken opgehangen en dan kan ik op mijn gemak de laatste hand gaan leggen op de inrichting.


Een hele fijne dag!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Huiskamer / Tweedehands. with the title Wijntafel.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/wijntafel.html. Thanks!

No comment for "Wijntafel."

Post a Comment