Landelijk, stoer met een vleugje elegance.





In onze landelijke stijl wilde ik graag een kroonluchter boven de eettafel, 
landelijk, stoer met een vleugje elegance.
Meerdere keren had ik een kroonluchter op MP zien staan, maar de prijs lag steeds ver boven het bedrag wat ik ervoor wilde betalen en zoals het oude spreekwoord zegt: geduld is een schone zaak.
Vorige week was het zover, ik had een bod gedaan op MP voor een kroonluchter en met 5 euro boven mijn uitgebrachte bod, kon ik de lamp op gaan halen.
We hebben de lamp direct opgehangen zodat hij niet kon beschadigen, van de week ga ik hem samen met mijn zoon op de goede hoogte hangen, kaarsjes rechtzetten en schoonmaken.
Toch even snel een foto gemaakt om aan jullie te laten zien.
De kroonluchter heeft 9 lichtpunten en is helemaal compleet en ziet er keurig uit.







Gisteren had ik net de trapkast helemaal leeggehaald, alles stond uitgestald in de huiskamer.
Toen kwam mijn man naar beneden, met de mededeling dat zijn oude schoolvriend op bezoek kwam.
Gezellig! zei ik, kijkende naar de de inhoud van de kast die op de grond stond. Geen probleem hoor, alles weer in de kast terug gezet en snel de boel aan kant gebracht.

We hebben een gezellige dag gehad, de oude schoolvriend is blijven eten en wat is het toch zo leuk om twee mannen te horen praten over de lagere school met juffen en meesters en de oude buurt waar ze zijn opgegroeid.

Nu..... ga ik weer een poging wagen en de trapkast leeghalen.



Een hele fijne, zonnige en gezellige week!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Lampen / Tweedehands with the title Landelijk, stoer met een vleugje elegance.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/landelijk-stoer-met-een-vleugje-elegance.html. Thanks!

No comment for "Landelijk, stoer met een vleugje elegance."

Post a Comment