Een leuke mand.





Een leuke mand met plantje, hij stond op de grond bij de marktkoopman.
Manden, oud, groot of klein, ik vind ze prachtig en deze vind ik door zijn vormgeving heel erg leuk.
Voor nu staat hij nog even buiten, straks zet ik hem gezellig in de keuken.
Ik dacht dat deze plantjes (de naam?) alleen voor buiten waren, de marktkoopman verzekerde mij dat hij binnen kan staan en alleen maar met water besproeien.
Ik ben benieuwd!
Oh ja....er zat een rode plastic appel in, die heb ik eruit gehaald.




Gisteren heb ik heerlijk een rustdag gehouden, na al het gesleep met boeken en spullen naar mijn werkkamer, was ik daar wel even aan toe.
Met verandering van kasten komt er altijd van alles te voorschijn, mensenlief zeg...... er staat al weer heel wat klaar voor de Kringloopwinkel.
Nu ben ik nogal van: niet meer gebruiken....... weg ermee!
Helaas, de rest van de familie niet, dan probeer ik met: als je het zelf niet meer gebruikt kan een ander er nog veel plezier van hebben, of.... het wordt verkocht voor een goed doel, of.......... het ruimt zo lekker op toch!

Het is een prachtige zonnige dag, dus vandaag ga ik heerlijk in de tuin aan de gang.


Voor jullie een hele fijne zondag en een goed begin voor de komende week!


Lieve groet,


Loes






You have read this article Bloemen / Decoratie with the title Een leuke mand.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/een-leuke-mand.html. Thanks!

No comment for "Een leuke mand."

Post a Comment