Nieuw schilderij.




Het was een beetje moeilijk om een goede foto te maken, want de verf is nog nat (glinsteren) en veel zonlicht in de kamer, ik ga niet mopperen over de zon hoor!
Als ik naar het schilderij kijk dan is hij mooier dan op de foto, een nieuwe foto houden jullie van mij tegoed.

Met de tak in de vaas heb ik mijn fantasie laten gaan, dat vind ik het leukste aan het schilderen, een stukje van jezelf erin weergeven.
Het schilderij blijft een weekje op de ezel indrogen, dan wordt hij op de muur gehangen en kan het verder drogen.



Een heel fijn en zonnig weekend!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Kunst / Schilderen / Schilderijen with the title Nieuw schilderij.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/nieuw-schilderij.html. Thanks!

No comment for "Nieuw schilderij."

Post a Comment