Orchideeën.





Terwijl iedereen bezig is met prachtige herfst decoraties, kon ik het niet laten 
om de grote pot te vullen met mooie Orchideeën. 
Een plant met prachtige bloemen, waar je een lange tijd plezier van kan hebben.
Dat wil niet zeggen dat ik niets aan herfst decoraties ga doen, want volgende week ga
ik samen met mijn vriendin herfstkransen maken.



Eindelijk...... de trapkast is leeg en opnieuw ingeruimd, pffffffff......
Het was een totale volksverhuizing van spullen die van de ene kast naar de andere kast moesten.
Mijn werkkamer is zo langzamerhand helemaal ingericht, nu alleen nog voor een stoel op pad, eens kijken wat de Kringloopwinkel in de aanbieding heeft.

De buffetkast die morgen wordt opgehaald, is op de twee laden na, leeg. 
De laden ga ik vanavond leegmaken, gezellig op de bank met een glaasje wijn erbij.
Misschien herkennen jullie het wel, het zijn laden met allerlei rommeltjes, briefjes, sleutels enz..

Volgende week zaterdag wordt er begonnen met het laatste traject, de slaapkamer.
Gisteren de verf opgehaald die ik had besteld, namelijk: RiverSilt van Pure&Original.
Ik vind het wel heel erg spannend hoe het schilderwerk uit gaat pakken.


Voor nu wens ik jullie: 
een heel fijn weekend!


Lieve groet,


Loes




You have read this article Bloemen with the title Orchideeën. . You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/orchideeen.html. Thanks!

No comment for "Orchideeën. "

Post a Comment