Rare dagen.




Je hebt wel eens van die dagen dat alles helemaal anders gaat dan je geplant hebt.
Zo gaat het de laatste dagen hier ook in huis, mijn planning loopt niet zoals ik had gedacht.
Zoals zondag, de hele trapkast leeggehaald toen kregen we visite, snel alles weer terug in de kast gezet en we hebben een gezellige zondag gehad.
Maandag zou ik dan verder gaan met de trapkast leeg te halen, sta morgens op, schiet de ischias in mijn onderrug en ik.... stond meteen op tilt. Dus.... niet de trapkast leeggehaald.
Voor de rest van de maandag rustig aan, voor zover als ik kon de gewone huishoudelijke taken gedaan. 
Tussendoor had ik een advertentie op MP gezet om een kast en een lamp te verkopen, daar werd vrij snel op gereageerd, gelukkig was ik vandaag bijna ischias vrij want..... de koper kwam vanavond voor de kast en deze moest nog leeg en schoongemaakt worden, dat ging allemaal supersnel.
Al met al is de kast en de lamp verkocht en meegenomen en gelijkertijd heeft de koper ook nog de buffetkast gekocht, die wordt zaterdag opgehaald, heb ik nog even de tijd om deze leeg te maken.


Al lopen de dagen raar, ben ik toch blij dat de kasten verkocht zijn.
 Het geeft wel veel werk in een korte tijd, maar het ruimt ook heerlijk op.

En nu nog steeds die trapkast ha ha ha........



Lieve groet,

Loes



You have read this article Kasten with the title Rare dagen.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/rare-dagen.html. Thanks!

No comment for "Rare dagen."

Post a Comment