Krans met Hortensia's en Hop.





 Gisteren een krans in elkaar gefröbeld, met Hortensia's en Hop,
zachte herfst tinten staan te pronken op de tuin tafel.


Stukje aarde is inmiddels weggeveegd.
In het midden heb ik een glazen pot met touw gezet.







Op het rekje wat losse takjes en Kastanjes neergelegd, als het een beetje lelijk wordt, 
leg ik er weer wat anders op, dit doe ik hetzelfde met de krans.









Het is nu echt de laatste week van druk zijn, morgen nog een gezellige schilderdag met mijn schildersmaatje en vrijdag ga ik de slaapkamer leeghalen, want deze wordt het weekend opgeknapt.




Lieve groet,



Loes





You have read this article Creatief / Kransen / Tuindecoratie / Uit eigen tuin with the title Krans met Hortensia's en Hop.. You can bookmark this page URL http://amameardentemente.blogspot.com/2012/10/krans-met-hortensia-en-hop.html. Thanks!

No comment for "Krans met Hortensia's en Hop."

Post a Comment